S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických i marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Všetky nové objednávky, vrátane skladoviek, vybavíme až v novom roku.

do 23.12. môžete ešte využiť možnosť online darčekových poukazov



Reklamácia tovaru a odstúpenie od zmluvy

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI

prosíme berte na vedomie nasledovné skutočnosti

V našej dielni kladieme veľký dôraz na to, aby každá taška, batoh alebo kabelka, bola nie len pekná a štýlová, ale zároveň aj kvalitná. Snažíme sa, aby naše výrobky spĺňali podmienky dlhodobej a udržateľnej módy. Zároveň však platí, že všetky produkty, ktoré vyrábame sú určené na spotrebu a nie sú zo strojovej, alebo pásovej výroby. Každý kus, je tvorený niekoľko hodín priamo pre vás, ručne v našej dielni v Rožňave. Práve vďaka tomu sú naše výrobky svojim spôsobom jedinečné a originálne a každá taška, kabelka alebo batoh môže byť mierne odlišná ako model v našom e-shope.

Kožené výrobky

Koža je prírodný materiál, ktorý je výnimočný vzhľadom na svoju neopakovateľnosť. Každý, kto sa rozhoduje pre kožu zároveň akceptuje týmto rozhodnutím aj jej výnimočný charakter, ktorý jej dodávajú stopy po jazvách, škrabancoch, štípancoch po hmyze, rozdieloch vo vzhľade povrchu jednej usne, odtieňoch atď. Takéto a podobné znaky nie sú chybou, ale zárukou autentickosti kože, ako prírodného materiálu. Tieto znaky nie sú dôvodom na reklamáciu kabelky. Je dôležité si pamätať, že záruka sa nevzťahuje na poškodenia mechanické, tepelné alebo chemické (zlá údržba a čistenie) a tiež na prirodzené opotrebovanie ako sú napríklad zhyby v jednotlivých elementoch kabelky. Používanie značkových produktov pre čistenie a konzerváciu hovädzinových usní, a tiež dodržiavanie zásad pri používaní kožených kabeliek, vám zabezpečí ich bezproblémové a dlhoročné používanie.

Ak máte akýkoľvek problém, námet alebo si želáte niečo zmeniť, kontaktujte nás prosím vopred a my vám radi pomôžeme.

Ďakujeme

  • ODPORÚČANÝ POSTUP REKLAMÁCIE

    1.1 Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

    1.2 V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu môže vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 a nasl. Občianskeho zákonníka.

    1.3 Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.

    1.4 Reklamácie mechanického poškodenia obalu výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky (článok 5, bod 5.8 Všeobecných obchodných podmienok).

    1.5 Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním: - k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, - používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, - zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, - poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním.

    1.6 Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

    1.7 Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

    1.8 Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu dodávateľa/výrobcu:

    Ammyla bags s.r.o.
    Štítnická 237/58
    048 01 Rožňava

    Výrobca tovar následne posúdi. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a taktiež aj vyplnený Reklamačný formulár.
    Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
    Odporúčame vám však pred zaslaním tovaru na reklamáciu kontaktovať nás buď emailom (support@ammyla.sk) alebo telefonicky +421 950 879 841 

    1.9 Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru v písomnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

    1.10 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

    Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok.

  • VRÁTENIE TOVARU (ODSTÚPENIE OD ZMLUVY)

    Tak ako všade aj u nás teda platí, že tovar, ktorý je zakúpený prostredníctvom elektronického obchodu Ammyla.sk je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní. Tovar nesmie byť poškodený nad rámec normy, ktorú určuje zákon.

    Od zmluvy nemôže odstúpiť, tovar nemôže vrátiť kupujúci, pre ktorého bol tovar vyrobený na základe jeho špeciálnych požiadaviek

    Poštovné náklady, ktoré zákazníkovi vzniknú pri vracaní tovaru hradí kupujúci Všetky podrobnosti o odstúpení od zmluvy rieši zákon č. 102/2014 Z. z. a to predovšetkým paragrafy 7 až 10 - ( https://www.zakonypreludi.sk/zz/2014-102 )

    Ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy, resp. vrátiť tovar. Postupujte prosím nasledovne:

    1. Napíšte nám mail, alebo nám zavolajte a oznámte nám prosím, že chcete tovar vrátiť. Mailom na - ammyla.sk@gmail.com alebo telefonicky +421 950 879 841

    2. Stiahnite a vyplňte si formulár na odstúpenie od zmluvy. Nájdete ho na konci tohto článku.

    3. Tovar spolu s formulárom nám zašlite na našu adresu: Ammyla bags s.r.o., Štítnická 237/58, 048 01 Rožňava.

    4. Akonáhle k nám tovar v poriadku dorazí, pošleme vám naspäť peniaze.

 

Kvalita, ktorá pretrvá: Prečo sú pánske kožené tašky skvelým darčekom

14.11.2024

Elegantné, praktické a nadčasové – pánske kožené tašky a brašny sú dokonalým spojením štýlu a funkčnosti.

Ako vybrať ten správny darček?

07.11.2024

Vybrať správny darček môže byť často náročné – niekedy chceme potešiť, prekvapiť alebo vyjadriť vďaku,...

Módne trendy na jeseň 2024: Čo by nemalo chýbať vo vašom šatníku

07.11.2024

Jeseň 2024 sľubuje byť sezónou plnou štýlových prekvapení, kde klasika stretáva moderné trendy.

Batoh, spoločník na každú cestu

18.08.2024

V dnešnej dobe sú batohy aj kabelky neoddeliteľnou súčasťou našich každodenných životov.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZTdlYTI5YT